Post by pocochitaro on Feb 18, 2022 20:04:59 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Metal Soldiers 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Metal Soldiers 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kokemus ilmaiseksi ▞▞▞
▞▞▞ Metal Soldiers 2 2022 version ▞▞▞
Erittäin hyvä ja peli on erittäin hyvä
Se oli tavallaan hyvää
se on erittäin hyvä peli, sitä on erittäin vaikea pelata
Tämä peli on paras, jopa 5-vuotias rakastaa sitä. Tarvitsetko lisää tasoja.
Peli on hyvä, se tarvitsee parempaa peliä. Ensimmäinen on antaa pelille lisää tasoja ja toinen on antaa pelin asekauppa, niin voimme mutta aseet suorittaa tasot ja kolmas on, kun olemme tasolla, jolla voimme kokeilla aseemme. koska mikä tahansa ase, joka meillä on, meillä on mahdollisuus ostaa se ase, jonka olemme ostaneet, ja tehdä työ nopeasti metel soldier 3:lla
ei pelattavissa offline-tilassa. roska!
Hyvää huomenta sisko Rokkaa sama, mutta erilainen kuin seuraava linkki vastauksen viivästymiseen samaan yöhön kuin etsin haastattelua ensimmäistä kertaa, joka toimii parhaiten käyttöön, vietiin seuraaviin kuukausiin
Wake el
Metal Soldiers 2 Ação kdr
Se on helppoa ja vaikeaa myös taso no. 21
En tiedä kuka tästä on vastuussa, mutta. Jotkut jos mainokset ovat niin halpoja, että niistä pitää ilmoittaa heti ]
En tiedä, että olen vanhempi, joten suurinta osaa kyselystäsi en tiedä
Tie Dye จำลองสถานการณ์ mtbd
Hyvä peli, mutta polttoainetta on liian vähän joka kierroksella
Metal Slug -klooni, joka yrittää tehdä vaikutuksen freemium-ominaisuuksillaan. Marco wannabe ei tehnyt minuun vaikutusta. Myöskään säätimet ja painikkeiden asettelu eivät tee oikeutta run-and-gun -genrelle. Minun neuvoni: Pelaa vain Metal Slug/Contra/Gunstar Heroes millä tahansa tavalla. Ne ovat parempia kuin tämä ala-arvoinen Metal Slug wannabe.
Hyvä, mutta ominaisuuksia tarvitaan lisää
Tämä peli on hyvä 😐👍👍mutta on hyvin vähän tasoja, joita olisin halunnut pelata enemmän, mutta tyhjensin kaikki tason vain kahdessa päivässä😒😒
Huono lisäysten takia
peli on jumissa tasolla 33, poista ystävällisesti virheet
Loistava peli. Pitää päivittää uusilla tasoilla useammin.
Metal Soldiers 2 অ্যাকশন iiei
Olen melko varma, että pidän tästä pelistä, jos pääsen pelaamaan. Aivan liikaa mainoksia. Kuinka laitat mainoksen pelin alkuun ennen kuin se edes latautuu. Sanon, että työskentele sen parissa, mutta epäilen vakavasti, että teet sen. Ooo POISTA!!! P.S. Yritin antaa tälle pelille nolla tähteä, mutta he eivät antaneet minulle. Joten 0 tähteä
Sami
Parempaa ja hyvää viihdettä
Roska. Huolimaton. Mainoksia täynnä
Metal Soldiers 2 Action eqnb
se on kunnossa, mutta se kaatuu nopeasti
Tämä on erittäin mukava peli
Se on hyvä peli, mutta myös huono peli, älä lataa sitä.
Älä tuhlaa tietoja tähän roskakoriin jokaisen tason jälkeen peli sulkeutuu automaattisesti ja palaa aloitusnäyttöön ja tasot ovat liian lyhyitä.
Ainoastaan mainos, jota on tuskallista pelata... Hukkaa data ja mainoksen käyttämä aika luo jännitteitä. 😡😠😠😠
Peli päättyi vain 2 päivässä. Tarvitaan lisää tasoja!
en ole varma, onko tämä peli huijaus, joka yrittää saada tietojani
Pidin tästä pelistä erittäin paljon. Tämä on erittäin hyvä strategiapeli. Paljon rakkautta pelitiimiin.
Hienoa, mutta pelissä on vähemmän tasoja, joita sinun on nostettava, niin se on mukavaa
Tämä peli on kauhea, olen ladannut sen monta kertaa, mutta silti se ei asenna, minkälainen peli tämä on
Pelasin alkuperäistä versiota noin seitsemän kuukautta, mutta tämä päivitys on pahempi.. täysin pilalla. Antaisin sille 1 tähden
se on upea peli, se ei ole liian helppoa, mitä luulemme sen olevan vaikeaa, mutta paljon meidän pitäisi pelata tätä peliä
Im viileä rauhallinen n kollektiivinen
Ei suositeltu. Huonoin ohjaustoiminto ja erittäin vaikea pelata
erittäin mukava toimintapeli, jota olen pelannut, ja myös mukavalla rock-sävelellä, joka antaa tämän pelin tunteen, mutta odotan moninpeliä, se on ainoa valitus
Peli on erittäin mukava ja onnea uuteen kotiin ja puutarhaan ja pysäköintiin, mutta mielestäni se ei ole ongelma ystävien kanssa
Acha hai mutta thoda muskil hai
Tämä on mukava peli, mutta erittäin vaikea
Aluksi pidin tästä pelistä todella paljon. Mutta kun saavutan tason 10, siitä on tullut tylsää, koska en pystynyt poistamaan tasoa jonkin virheen takia, kun saavuin Canonin lähelle. Onko sinulla ideaa tähän ongelmaan?
se on siistiä, mutta häiriöt ja mainokset ei